BESTUUR & AMBASSADEURS

Home » Over Ons » Bestuur & Ambassadeurs

Bestuur & Ambassadeurs

Het bestuur van Hart voor Zwolle ondersteunt de stichting met haar expertise en speelt een belangrijke rol bij de (dagelijkse)besluitvorming. Zij doen dit geheel vrijwillig en krijgen hier geen financiële vergoeding voor.

Het ambassadeursteam bestaat uit zes jonge Zwollenaren die enorm enthousiast zijn over de visie en missie.  De ambassadeurs ondersteunen het coördinatieteam op het gebied van evenementen, marketing en relatiemanagement. Zij dragen het werk van Hart voor Zwolle een warm hart toe en ondersteunen de stichting belangeloos bij het ontwikkelen van activiteiten en opzetten van projecten. Met hun netwerk en expertise hebben zij een belangrijke bijdrage aan het mooie werk van onze stichting.

logo-Hart-voor-Zwolle