Ontmoetingsfeest 2018

Een feest van verbinding!

Over een paar weken is het al zover: het Ontmoetingsfeest 2018 komt eraan! Aanmelden kan hier nog tot en met 5 juni. Toegang en eten zijn gratis!

Al jarenlang ziet Hart voor Zwolle prachtige verbindingen ontstaan binnen onze stad. Dat gaan we vieren met een feest van verbinding! We willen hier al onze betrokken partijen ontmoeten en samen vieren dat er zoveel mooie dingen gebeuren in Zwolle.

Op vrijdag 15 juni 2018 organiseren we daarom het Ontmoetingsfeest. Speciaal voor iedereen die betrokken is bij, een hart heeft voor of interesse heeft in Hart voor Zwolle. Houd deze pagina en onze sociale media in de gaten voor updates met betrekking tot het evenement. En wil je zien wie er nog meer naar het feest gaan? Check het evenement op Facebook!

Wat kun je nou eigenlijk verwachten op het Ontmoetingsfeest? Niet alleen inspirerende verhalen, maar ook: gezelligheid, heerlijk (gratis!) eten en drinken van onder andere de BBQ Chef en het Swolsch Friethuys. Daarnaast is er muziek en zijn er verschillende soorten spellen en sporten zoals stokvangen, lasergamen en (flessen)voetbal. Graag tot 15 juni!