Hartlopers

Maak kennis met de Hartlopers

Wat is de Hartlopers?

De Hartlopers is een laagdrempelige, sociale en sportieve hardloopclub. Of je nu ervaren loper bent of juist wil beginnen, je bent welkom. Het motto is ‘Uitdagend en haalbaar voor iedereen.’ Onder leiding van enthousiaste en ervaren trainers wordt je goed begeleid om jouw sportieve doel te halen. Iedere training is weer anders en er wordt veel gelachen.

Wanneer trainen ze?

Op maandag- en woensdagavond om 20.00 uur is er training. Op beide avonden wordt er vertrokken onder het Provinciehuis.

Wat kost het?

Dankzij een aantal sponsoren kunnen we het hardlopen gratis aanbieden. Geld hoef je dus niet mee te brengen. Wel verwachten we dat je inzet toont, regelmatig bij de training aanwezig bent en op die manier jouw persoonlijke bijdrage levert aan de groep. Want iedereen heeft iets te bieden.

Hoe kan ik me aanmelden?

Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar herold@stichtinghartvoorzwolle.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

De sportagenda van komend seizoen

Eerdere activiteiten van de Hartlopers

Door op onderstaande foto's te klikken lees je meer over over eerdere activiteiten van de Hartlopers

Wat.een.feest - 9 juni 2018