25 april 2017

Aldura support Elie & Alexandar

Waarom doe je mee aan dit project?

Elie: 'Ik houd heel erg van sporten. Het lijkt me een mooie uitdaging om mee te doen aan de hardloopwedstrijd.' Alexandar: 'Ik wil heel graag iemand anders helpen om zijn/haar doel te behalen. Daarnaast, ik houd zelf heel erg van hardlopen.'

Wat vind je er leuk aan om samen te lopen?

Elie: 'Het is leuk om Alexandar tijdens het hardlopen te leren kennen. Alexandar: 'Het hardlopen is een hele prettige manier om elkaar beter te leren kennen. Op de momenten dat we dribbelen, hebben we tijd om te praten. Op de momenten dat we heel hard lopen, motiveren we elkaar om het beste in elkaar naar boven te halen. Het leukste aan Elie is zijn spontaniteit, zijn gastvrijheid en alle verhalen die hij vertelt.'

Wat is jullie uitdaging?

Elie: 'To win 21 km (om de 21 km uit te lopen)' :-). Alexandar: 'De snelst mogelijke tijd neerzetten.'

Wat wil je zeggen tegen jullie sponsor Aldura?

Elie: 'Bedankt voor jullie steun. Alexandar: 'Heel erg bedankt! Wij gaan zorgen dat jullie trots op ons zijn.'

Op dit moment is Elie geblesseerd. We hopen dat hij met goede begeleiding de 4 mijl uiteindelijk zal kunnen uitlopen.