21 maart 2017

Ellla support Damiën en Dick-Pieter

Waarom doen jullie mee aan dit project?

Omdat hardlopen samen leuker is dan alleen. Omdat we ons willen uitdagen en beter willen worden en een super goed gevoel krijgen om bezig te zijn. Hardlopen is een middel maar we vinden het ook erg leuk om elkaar beter te leren kennen.

Wat waardeer je in elkaar?

Dick Pieter: Damiën is fanatiek en enthousiast om een prestatie te leveren. Damiën is ambitieus en daar hou ik van.

Damiën: Ik vind het erg leuk op met Dick Pieter te lopen omdat hij mij goed motiveert om de 4 EM te lopen en goed naar mij luistert als er iets is.

Wat is jullie uitdaging?

Om de 4 EM zo snel mogelijk te lopen maar ook om elkaar beter te leren kennen en verbinding met elkaar te leggen.

Wat zou je willen zeggen tegen jullie sponsor?

We vinden het super leuk dat we deze kans krijgen om elkaar via dit project beter te leren kennen. Erg leuk dat het hardlopen op een goede manier wordt gestimuleerd en we nieuwe schoenen krijgen.

Team Damiën/Dick Pieter wordt gesponsord door Ellla. Directeur Arjan Gosker vertelt waarom Ellla dit doet; 'Het halve marathon project van Hart voor Zwolle is een prachtig initiatief om in de stad verbindingen te leggen tussen jongeren en kwetsbare Zwollenaren. Een inspirerend project waarbij de deelnemers van betekenis kunnen zijn voor elkaar. Samen bouwen aan een stad waarin we naar elkaar omzien en elkaars kracht gebruiken en inzetten. Dit sluit aan bij de visie die wij hebben voor de toekomst van Zwolle en omgeving. ELLLA levert hier dan ook heel graag een bijdrage aan.'