11 februari 2020

Word Warmloper!

Hardlopen tegen eenzaamheid!

Houd jij van hardlopen en wil jij je tegelijkertijd je inzetten voor mede Zwollenaren die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken? Dan is dit je kans! Op zaterdag 13 juni lopen de Warmlopers mee met de Zwolse halve marathon met als als doel om zoveel mogelijk geld op te halen voor Hart voor Zwolle. Met dat geld worden er ontmoetingsmomenten georganiseerd voor eenzame en kwetsbare Zwollenaren. Op dit moment zijn er al heel wat jongeren die zich inzetten voor hun stadsgenoten door een kopje koffie te drinken bij een eenzame oudere, spelletjes te doen met dak- en thuislozen en activiteiten te ondernemen met vluchtelingen. Met jouw sponsorbijdrage kunnen we nog veel meer ontmoetingen organiseren.

Hoe werkt het?
Je rent mee met de 4EM of de halve marathon en je bent direct verzekerd van een startbewijs. Je haalt zelf sponsorgeld op (€250) en hiervoor krijg je je eigen sponsorpagina. Via de warmlopers kun je (vrijblijvend) gratis meetrainen om je ook fysiek goed voor te bereiden op de wedstrijd.

Wat levert het op?

• Sponsorgeld om zoveel mogelijk ontmoetingsmomenten met eenzame, kwetsbare Zwollenaren mogelijk te maken.

• Plezier en fysieke uitdagingen tijdens de trainingen van de warmlopers

• De kick na afloop van de wedstrijd

• Een eigen sponsorpagina

• Gratis deelname aan de de trainingen (niet verplicht)