21 maart 2017

Hart voor Zwolle goede doel van Zwolse Halve Marathon

Dit jaar is Hart voor Zwolle één van de goede doelen geworden van de Zwolse Halve Marathon. Daar zijn we enorm blij mee. Het is voor ons een mooie kans om ons werk in de schijnwerpers te zetten. Daarom lopen we 10 juni met 20 koppels mee. Deze koppels worden gesteund door 20 bedrijven.

Het halve marathon project van Hart voor Zwolle draait op volle toeren. Inmiddels hebben al 17 mensen aangegeven graag de uitdaging aan te gaan om 4 mijl of 21 km te gaan lopen op 10 juni. Ieder van hen wordt gekoppeld aan een maatje die hem of haar gaat helpen trainen om dit doel te halen. Bij Hart voor Zwolle houden we van mooie verbindingen en daarom hebben we er de mogelijkheid aan toegevoegd om teamsponsor te worden.

Voor 250 euro koppelen we jouw bedrijf aan een hardloopkoppel, op die manier is jouw bedrijf persoonlijk betrokken bij 1 van die 17 mooie verhalen die ontstaan richting 10 juni. In de aanloop naar de Zwolse halve marathon ontmoet je 'jouw' team, langs het parcours kun je ze aanmoedigen en tijdens het finishfeest van Hart voor Zwolle kun je ze persoonlijk feliciteren.

Met jouw gift van 250 euro zorg je ervoor dat Hart voor Zwolle nog meer van deze mooie verbindingen kan maken door de hele stad heen.

Inmiddels zijn Aldura, Luuk Wink training & advies, Connectlogopedie Zwolle al als teamsponsor aangesloten en is bekend dat 12Build de eerste shirtsponsor is.

Op de flyer rechts vind je meer informatie om ook aan te haken bij deze mooie beweging.

Voor meer informatie kun je mailen naar nathan@stichtinghartvoorzwolle.nl.