25 april 2017

Connect Logopedie support Sylvia & Anne

Waarom doe je mee aan dit project?

Sylvia: Om aan mijn conditie te werken en leuke nieuwe gezonde contacten op te doen. Anne: Omdat ik in mijn eentje lopen niet leuk vind en het leuk vind samen met iemand anders de uitdaging aan te gaan.

Wat vind je er leuk aan om samen te lopen?

Het is gezelliger, het motiveert en je hebt steun aan elkaar als het minder goed gaat. We hebben een totaal andere achtergrond en daarom kan je op allerlei gebieden dingen van elkaar leren.

Wat is jullie uitdaging?

Samen de 4EM uitlopen. De tijd vinden we daarbij niet belangrijk. Het doel is om conditie op te bouwen en steeds iets langer en sneller te kunnen lopen.

Wat wil je zeggen tegen jullie sponsor?

Dit project brengt mensen dichter bij elkaar en wij vinden het super tof dat jullie daar een steentje aan bijdragen.

Gerard Elshof, directeur communicatie van Connect Logopedie, vertelt waarom hij dit project zo mooi vindt; "Omzien naar elkaar is fundamenteel. Kwetsbaren uit hun sociale isolement halen en samen verbinden. Dat is wat ‘Hart voor Zwolle’ doet en dat vinden wij een prachtig initiatief! Jongeren willen zich belangeloos inzetten (hulde!) en als betrokken organisatie in het prachtige Zwolle leveren wij daaraan graag een bescheiden bijdrage. We wensen jullie heel veel succes!"