27 september 2019

Weg bij de geraniums

Junior Kamer Zwolle op pad voor Hart voor Zwolle

Op zaterdag 21 september zijn de leden van JCI Zwolle op pad gegaan namens het lokale goede doel: Hart voor Zwolle! Met 10 bewoners van Driezorg Wooncentrum de Rivierenhof zijn we op bezoek gegaan bij de Orchideeën Hoeve in Luttelgeest. Voor de ene bewoner een compleet nieuwe ervaring, voor de andere bewoners een bijzonder weerzien met deze prachtige plek.

We kijken terug op een bijzondere dag vol mooie verhalen, prachtige natuur (veel Orchideeën) en bijzondere ontmoetingen. Speciale dank aan Monique van Driezorg Wooncentrum, die ons de gehele dag heeft geholpen.

Geld inzamelen voor Hart voor Zwolle

Naast deze 'handen uit de mouwen' activiteit zamelt JCI Zwolle geld in voor Hart voor Zwolle, om meer ouderen in Zwolle te kunnen helpen. Wil je ons daarbij helpen? We verkopen tot en met 6 oktober Bokbier 'met een hart voor Zwolle!'. Het bier is te bestellen via: www.bokbierzwolle.nl en de opbrengst gaat in zijn geheel naar het goede doel. Gratis in Zwolle thuisbezorgd óf kom het gezellig ophalen tijdens het Bokbierfestival bij Bapas in Zwolle op zondag 6 oktober!