09 oktober 2017

VV Berkum & Hart voor Zwolle

Met ingang van het voetbalseizoen 2017/18 prijkt het logo van Hart voor Zwolle op het shirt van het 1e elftal van VV Berkum, uitkomend in de Hoofdklasse van de KNVB.

VV Berkum wordt ondersteunt door een brede groep sponsoren waarvan een deel extra bijdraagt en samen eens in de drie jaar een goed doel voor het shirt kiest. De komende drie jaar is deze eer voor Hart voor Zwolle. Voorafgaand aan de competitiewedstrijd tegen Urk ontving Mark Doorn een wedstrijdshirt met het Hart voor Zwolle logo. Mark bezoekt trouw elke thuis- en menig uitwedstrijd van het eerste elftal. Omdat hij dit niet alleen kan is er via Hart voor Zwolle een maatje voor hem gevonden en behoudt VV Berkum zo één van haar trouwste fans.

Jan Teun Fuller, voorzitter van VV Berkum omschrijft de motivatie voor de samenwerking als volgt;"Hart voor Zwolle verbindt mensen aan elkaar en laat ze naar elkaar omkijken, ze krijgen mensen in beweging. Een stichting waar onze vereniging en een aantal belangrijke sponsoren zich graag aan verbindt."

In de komende tijd gaan VV Berkum en Hart voor Zwolle verschillende activiteiten met elkaar ondernemen om de maatschappelijke betrokkenheid vorm te geven.