Events

Hart voor Zwolle organiseert meerdere events per jaar.

Het ontmoetingsfeest
Tijdens het Hart voor Zwolle ontmoetingsfeest is iedereen, die betrokken is bij onze stichting, van harte welkom! Je ontmoet Zwollenaren onder het genot van een drankje, een heerlijke bbq en gezellige muziek. Ga in gesprek met je stadsgenoten, speel samen een spelletje of ga los op de dansvloer. Neem gerust iemand mee die deze ontmoeting goed kan gebruiken of die Hart voor Zwolle (beter) wil leren kennen. Verbreed je netwerk en kom gezellig mee feesten! Dankzij vele sponsoren is dit feest voor jou gratis.

Op 2 juli 2022 organiseren we weer een ontmoetingsfeest. Wil je daar bij zijn? Meld je vóór 17 juni hier aan.

Wil je nog nog even nagenieten van de vorige ontmoetingsfeesten? Klik hier voor de foto's en filmpjes van 2018 en hier voor de beelden van 2019.

Stadswandeling
Een wandeling voor maatjes van Hart voor Zwolle door onze prachtige stad. Op diverse plekken in de stad kunnen de maatjes genieten van muziek, een Zwolse verhalenverteller, ijsjes en een hapje en drankje. Klik hier voor een aftermovie en voor de prachtige sfeerfoto's.

Voetbalcup
In de zomer en in de winter organiseren we elk jaar een toernooi voor bedrijven die betrokken zijn bij Hart voor Zwolle. Het is een mooie gelegenheid om te netwerken, andere Zwolse bedrijven (beter) te leren kennen tijdens een sportieve activiteit. Ook is dit een plek waar we onze resultaten delen, inspirerende verhalen en samen ons inzetten voor de eenzame stadsgenoten. Ook organiseren we elk jaar een studentencup voor alle studentenverenigingen in Zwolle. Klik hier voor de sfeerbeelden.

Wil jij met je jouw bedrijf hier ook aan mee doen? Stuur ons een mailtje: info@stichtinghartvoorzwolle.nl